.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی عليجاني ازعاقبت موسوي وكروبي
پیش بینی عليجاني ازعاقبت موسوي وكروبي

رضا علیجانی سردبیر نشریه توقیف شده ایران فردا و از حاميان ميرحسين موسوي در انتخابات سال قبل در گفتگو با روزآنلاين با اشاره به اين كه جنبش سبز صرفا يك جنبش انتخاباتي بود و به اين معنا، ديگر مرده و انرژي به دست آمده از آن هم هدر رفته است گفت: «در این جریان، نوعی خودبزرگ‌بینی و غرور کاذب وجود داشت...

به گزارش بولتن نيوز رضا علیجانی سردبیر نشریه توقیف شده ایران فردا و از حاميان ميرحسين موسوي در انتخابات سال قبل در گفتگو با روزآنلاين با اشاره به اين كه جنبش سبز صرفا يك جنبش انتخاباتي بود و به اين معنا، ديگر مرده و انرژي به دست آمده از آن هم هدر رفته است گفت: «در این جریان، نوعی خودبزرگ‌بینی و غرور کاذب وجود داشت؛ یعنی عملا طیف سنتی و محافظه کار جامعه را به حساب نمی‌آوردند.»

به گزارش خبرنگار بولتن، عليجاني، با انتقاد از مواضع اشتباه موسوي و كروبي و ساختن جايگاه فرانقد براي خودشان، آنها را مانند شخصيت خاتمي كه فكر مي‌كرد ليدر جريان اصلاحات است و در واقع نبود دانست و گفت: «آقای موسوی و آقای کروبی، در نیمه دوم سال ۸۸، وضعیت اقای خاتمی در دوره دوم ریاست جمهوری خود را پیدا کردند و در نیمه دوم سال ۸۹، وضعیت شان هم چون آقای خاتمی بعد از انتخابات ۸۴ خواهد شد.»

او در ارتباط با نقش خاتمي و پيوند او با اصلاحات مي‌گويد: « آقای خاتمی، اساسا دیگر نقش رهبر اصلاحات را نداشت و بعد از انتخابات هم تبدیل به یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب شد، اما نمی‌شد وی را رهبر اصلاح طلبان قلمداد کرد. فکر می‌کنم آقایان موسوی و کروبی هم مسیر مشابهی را طی می‌کنند و تبدیل به یک چهره سیاسی خواهند شد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1389
با دروغ اعتراض را فتنه خواندند وبا دروغ بزرگ تر کاندیداهای اصلاح طلب را سران فتنه!!!!! حالا هم دارند با ابر دروغ ها به قول خودشان منتظری ساری می کنند و یاران امام را بیگانه جلوه می دهند و تازه به دوران رسیده های بی ریشه را حامی ولایت و کشور و نظام!!!!!! این قدر در این چند سال دروغ گقته شد که خود حاکمان هم دارند دروغ های خودشان را باور می کنند چند سال دیگر باید بگذرد تا عزیزانی چون موسوی هاشمی خاتمی کروبی بیات صانعی و... باز تولید شوند هیچ جامعه ی عاقلی سرمایه های انسانی خود را بخاطر مخالفت با یک رویداد و اختلاف نظر حذف نمی کند
مهدي ز 29 آبان 1389
عجب آدم پررويي شما افسادطلبان هستيد دريكي دوسال اخيربطورعلني دربرابر ولايت ورهبري ايستاده ايد وباشما بارافت اسلامي برخوردشدزبانتان درازشد اي كاش مقام معظم رهبري اجازه مي دادند تامردم درحماسه ي 9دي كارشماها رايكسره مي كردند دروغگو ومنتفق شماييدكه باپرچم اسلام وادعاي خط امامي بودن تيشه برريشه نظام اسلامي مي زنيد.
نا شناس 29 آبان 1389
با دروغ و كلك انتخابات سالم و بي‌نظير و تاريخي را ناسالم خواندند! و آنگاه كه كار به بازشماري رسيد و مستندات براي مثلا اعتراضشان خواسته‌شد، هيچ ارائه ندادند و دست از پا درازتر بودند، چون اساس كارشان بر دروغ و توهين به شعور اكثريت جامعه بود.
با دروغ و ناراستي جوانان مردم را به خيابان‌ها كشانده و به دروغ گفتند براي اعتراض، اما اغتشاش كردند، جوان مردم را در انظار عمومي عريان نمودند، قرآن آتش زدند، مسجد آتش زدند، عكس امام آتش زدند، سرباز بيگناه پليس را لت و پار نمودند، شهر را به ميدان جنگ مبدل ساختند، هيچ حرمتي را نگه‌نداشتند، در عاشوراي حسيني سوت و كف زدند و ..... چون غير از دروغ اندوخته‌اي نداشتند. كاري كردند كه هتك حرمت اهل بيت توسط حراميان كوفي و شامي، براي مردم بار ديگر مجسم شد.
خوشان از جلوداري ليدرهايشان حجالت مي‌كشند، چون يكي مهندس شيره‌اي دائم‌التوهم است و ديگري شيخي بي‌سواد و بي‌كله و نمك‌نشناس....
به دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم قاتلان بالفطره كه هنوز خون جوانان وطن در دستانشان است، پيوند خوردند و باحمايت آنان وطن‌فروشي خود را كامل كردند.
خـــــــــــــــــــــــاك بر سر اين جنبش كه بزرگانش اين‌چنين و مرام و رفتارش آن‌چنان بوده‌است.... كمااينكه خاك بر سرشان شد..................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.